promdesign © 2018
Адрес: Украина, Харьковская область Харьков, 61000
Телефоны:(066) 040-03-68
  • 1$ = 41.80 UAH
  • 1€ = 44.30 UAH

Рекомендації покупцю

Рекомендації щодо пакування та страхування посилок

Компанія «Промдизайн» може виконувати послуги пакування за бажанням клієнта. Та вона не несе відповідальності за цілісність упаковки та товару, який відправляється будь-якими службами доставки.

Послуги пакування також надають усі служби доставки, якими ми можемо відправити (САТ, Делівері, Нова Пошта, ІнТайм).

Компанії Служби доставок приймають заявки щодо відшкодування збитків за псування товару ТІЛЬКИ ЯКЩО ПОСИЛКА БУЛА ЗАПАКОВАНА ЦІЄЮ КОМПАНІЄЮ.

Компанія «Промдизайн» страхує усі посилки які відправляються Новою Поштою на повну вартість товару.

Рекомендації щодо приймання посилки від Служби доставки

  1. Не підписуйте жодних паперів про отримання посилки, поки не переконаєтесь в її цілісності і комплектності.

Після того, як кур’єр пішов від вас або вантаж залишив приміщення Нової пошти, НП не прийме у Вас жодних претензій щодо посилки!

  1. В першу чергу, перевірте чи співпадає кількість місць в накладній з кількістю місць, яку Вам видають (чи доставили).
  2. Якщо замовлення приїхало в обрешетуванні, то ОБОВ’ЯЗКОВО розбирайте обрешетування (при розбиранні зверніть увагу, чи кріпильні матеріали обрешетування (цвяхи або шурупи) не пошкодили коробки). В обов’язки кур’єра НП не входить розбирання обрешетування, але він зобов’язаний зачекати (15-20 хвилин), поки одержувач розбере обрешетування і огляне вантаж. У відділенні працівники НП повинні допомогти в розбірці обрешетування.
  3. Уважно огляньте усі коробки! Якщо коробка неідеальна, тобто з вм’ятинами, деформована, з пробоїнами, порвана, з вирваними кусками, була розірвана і заклеєна і т.д., потрібно розкрити її і оглянути вміст.

В ідеалі – потрібно відкрити всі коробки та перевірити їх вміст на цілісність.

  1. Якщо Ви виявили пошкодження вантажу – відмовляйтеся від отримання посилки/вантажу, або вимагайте у працівника НП скласти акт огляду (кур’єр зобов’язаний мати бланк акту з собою!!!).

5.1. Якщо пошкоджено одне з кількох місць, то оформлюйте відмову саме від цього пошкодженого місця (НЕ від усієї посилки!). Про це зазначається в акті приймання-передачі.

Оформлюйте саме відмову! Не піддавайтесь на вмовляння кур’єра оформити прийом всього вантажу, а потім пошкоджену коробку відправити окремою відправкою. В такому випадку НП відмовиться компенсувати вам вартість пошкодженого товару.

5.2 В акті обов’язково зазначайте всі обставини (напр., «вантаж їхав в обрешетуванні, є маркування «крихке», наявна пробоїна коробки, котра була крайня» і т.д.)

5.3. Працівник НП зобов’язаний дати вам копію повністю оформленого акту (з його і Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями). Тільки після цього можна підписувати декларацію.

5.4. Якщо Ви забираєте посилку у відділенні НП, то можна відразу ж писати претензію, в якій теж потрібно вказати обставини справи, а також написати, яку суму Ви вимагаєте від НП і в який спосіб Ви бажаєте її отримати. Кур’єр бланків претензій не має і для її оформлення потрібно звернутись в будь-яке відділення НП.

  1. Якщо вантаж цілий, тоді можна підписувати папери про отримання.